Sunday 8 May 2011

here i'm go!! :D

ok..memandangkan aku x dpt upu..so aku kne la g matrik..hehe..matrik yg aku nk g ni matrik pulau pinang KMPP..hmm, ok,,skang ni aku da ok..da x tacing2 cm tempoh hari..haha...aku da tekad gler..mmg aku isi e rayuan tok k upu tu tp aku da malas nk berharap sgt ..sbb ble aku berharap nnty aku akn kcewa sgt bila x dpt..cm ari tu la tyme x dpt upu...aku dpt result pown aku x cdey cmtu skali..whahaha..lawak r ingt blek..

         ok2..da2..x nk ingt da peristiwa 6 mei tu..hmm,bg korg tarikh tu bermakna..tp bg aku x..hahaha..men2 je la..aku bangga ngn korg yg dpt upu tu...:) hehe.. aku taw ade himah..tu yg aku malas nk pk sgt..nnty aku yg jd x btol..hahahaha..

        cmni..aku x taw pape pasal matrik ni sume..mmg honestly x taw..so aku kne la research blek pasal matrik ni sume..n esp aku kne research pasal KMPP :D..hahaha..bakal pusat pengajian aku tu..

       hmm,maybe ramai kate matrik ni susah la bagai..tp x pe..aku akn sahut cabaran tu sume..cm aku,nk x nk kne gak pegi..sbb aku x dpt upu..hahaha..tp klo rayuan aku tu diterima n aku dpt g ipta tok 2nd intake aku maybe akn pk due tiga kali k..:D   AKU CONFIRM MASUK MATRIK TAPI AKU X CONFIRM NAK KUA K X DARI MATRIK TU TOK K IPTA!!

       haha..aku x marah taw..haha...ni yg memang ade dlm hati aku skang ni..jgn tnye npe...haha..da ok kn aku :D..ni ape yg aku rse skang la..x taw la nnty2..

  •           matrik :
Tahniah! Anda telah ditawarkan ke Program Matrikulasi,
Kementerian Pelajaran Malaysia
Nama NAJIHAH BINTI HASSAN
No Kad Pengenalan 93070114****
No Matrik MS1113509032 
Program Pengajian PROGRAM SATU TAHUN
Kursus M001-SAINS
Nama Kolej KOLEJ MATRIKULASI PULAU PINANG-KMPP
Tarikh Mendaftar 23 MEI 2011  



  •                          UPU     =tension giler tngok mende ni..hahahaa..bece word dukacita tu pown da  cukup la                         :

    Semakan Keputusan Permohonan Kemasukan ke IPTA Sesi Akademik 2011/2012
    Program Pengajian Lepasan SPM/Setaraf

    NO. KAD PENGENALAN / MYKAD : 93070114****
    NAMA : NAJIHAH BINTI HASSAN

    Dukacita dimaklumkan bahawa anda TIDAK BERJAYA
    dalam permohonan kemasukan ke IPTA bagi Sesi Akademik 2011/2012


    Rayuan adalah melalui aplikasi e-Rayuan sahaja dan boleh dicapai mulai 06 Mei 2011 jam 12.00 tengah hari sehingga 16 Mei 2011
                             





                    haha...tu je..so aku pilih matrik je la..matrik penang denga kate bez..., dekat sini ada musim bunga macam bunga bunga sakura giteww. Best. Boleh berangan kau duduk dekat Oversea.  Cun woh. hehehe




                     tp satu bende yg bahaye aku dpt taw..huhu..:D     


    Yang paling 'neraka' sekali tinggal dekat sini ialah, kau akan berhadapan dengan satu musim di mana makhluk bernama Charlie akan menyerang hidup kau. Time tu kau nak tidur pun tak sedap hati sebab Charlie ni akan gigit badan kau dan dia akan mengeluarkan air kencing berasid plus berbisa yang boleh menyebabkan kesan berparut macam askar. Kalau kena dekat muka, memang kau rasa macam nak bunuh diri. Hahahaha

    Petuanya. Jangan usik binatang tu sewenang wenangnya. Nak jadikan binatang peliharaan pun aku nasihatkan JANGAN. Memang tak sesuai. Nak bunuh beliau, jangan pakai tangan. Memang menempah maut. Sila bunuh pakai benda yang boleh halang daripada terkeluarnya asid dia tuh. Tak perlu takut pun adik adik, benda ni kecik je. Kalau pandai jaga diri, insyaAllah semuanya selamat. :)


                     tp satu bende yg bahaye aku dpt taw..huhu..:D     tu je..hahaha

              lastly, aku maybe pilih modul 3 kowt..haha ade bio kowt :p


    Perubahan yang akan dilaksanakan adalah di mana tiada lagi program Sains Hayat dan Sains Fizikal
    • .Modul I – Fizik, Kimia, Biologi dan Matematik
    • Modul II – Fizik, Kimia, Sains Komputer dan Matematik.
    • Modul III – Biologi, Kimia, Sains Komputer dan Matematik.                                                                                                                                                                          

    2 comments: